Az irodaház takarítás rejtelmei

 

Az irodák tisztasága magától értetődő dolognak tűnik, de korántsem az: a rendszeres takarításhoz ugyanis szakértelem kell, nem lehet hűbelebalázs-módjára végezni.

Ezen kívül fontos szempont a bizalom is, hiszen gyakran értékes dokumentumok és gépek között kell mozogni, így akárkit nem bízhatsz meg a feladattal.

 

Ügyeljünk a tisztaságra! …de mi a helyzet a tisztítókkal?

 

irodaház takarítás alapszett

A cégek az iroda takarítására gyakran nem fordítanak elég figyelmet.

Ez viszont súlyos hiba, ami már rövidtávon is problémákhoz vezet.

Egyrészt nem jó érzés koszos, poros, rendetlen irodába érkezni reggel, másrészt az sem túl bizalomkeltő, ha a takarítószemélyzet havonta cserélődik.
A takarításra ügyelni kell, akármilyen épületben dolgozunk is: az új irodaházak nagy ablakfelületei és a sok helyen gyakori szőnyegpadló ugyanis állandó tisztítást igényelnek, a régebbi épületekben pedig olyan míves felületek, patinás anyagok fordulhatnak elő, amelyek az iroda díszei, ezért különleges bánásmódot igényelnek.
Nem mindegy, milyen céget választasz!
Éppen ezért a jó vezető a megfelelő takarítócég kiválasztását nem bízza a véletlenre.

Az elhamarkodott döntés ugyanis komoly veszélyeket rejt magában, a jóvátehetetlen károkhoz pedig néha elég egyszer hibázni: a rosszul megválasztott tisztítószer a berendezést éppúgy károsíthatja, mint a munkatársak egészségét, és ha az irodában hagyott tárgyaknak lába kél, a takarító munkatárs rögtön az első gyanúsítottak között szerepel.
Ha azonban megbízható céget bízol meg a takarítással, a fentiek miatt nem kell többé aggódnod! Gondolj bele, mennyivel kényelmesebb helyzet, ha nem kell néhány havonta új cég után vadászni: nyugodtan koncentrálhatsz a fontosabb teendőidre.
A megbízhatóság ráadásul anyagilag is megéri: nem kell új cégekkel megállapodni az iroda takarítás feltételeiről, nem kell helyrehozni a károkat sem, a hosszútávú együttműködés ráadásul mindkét felet a reális ár felé tereli: a kölcsönös elégedettség ugyanis mindenkinek fontos.

 

Rendszeresség, megbízhatóság, egyedi igények

 

Nálunk a rutinos munkavégzés tökéletesen megfér az egyedi igényekkel, hiszen sokféle szolgáltatásunkat a megrendelő igényei szerint alakítjuk.

Legyen szó akár:

 

  • napi, heti, havi rendszeres takarításról,
  • alkalmi megoldásokról (például rendezvények előtt, átalakítás előtt-után)
  • padló – szőnyeg-, és kárpittisztításról, padlóbevonatolásról
  • gőztisztításról
  • fertőtlenítésről
  • külső-belső ablaktisztításról
  • alpintechnika segítségével végzett külső-belső felülettisztításról

 

Akár rendszeres takarításról akár egyedi alkalmakról van szó, csapatunkat ritkán éri meglepetés.

A posztmodern világ irodái sem jelentenek kihívást, ahogyan az allergia elleni harc sem. A tüsszögés és a bőrirritáció ugyanis gyakran lehetetlenné teszi az irodai munkát, főleg, ha tisztítószerek okozzák.

A zöld irodaházakban ráadásul sokszor nem is engedélyezik a hétköznapi, veszélyes vegyszerek használatát, nekünk azonban egyik feladat sem jelent akadályt!

Nemcsak a megfelelő módszerekkel rendelkezünk, hanem a szükséges szakhatósági engedélyekkel is, így zöldirodák tisztítását épp olyan szívesen vállaljuk, mint kevésbé zöldekét.
A környezetbarát takarítást egyébként sokan nem tartják elég hatékonynak, és legyünk őszinték: ha rosszul végzik, a munka valóban hagy kivetnivalót maga után.

Mi viszont nemcsak alapos tisztítást, hanem pormentes környezetet is kínálunk neked, ami azt jelenti, hogy tisztaság terén nem fogsz különbséget érezni a hagyományos takarításhoz képest.
Mivel minden iroda más és más, árajánlatot helyszínbejárás után szeretünk adni, de ne aggódj: elég rutinosak vagyunk már ahhoz, hogy ha szükséges, bejárás nélkül is tudjunk az irodatakarításra vonatkozó árakat mondani neked.
Ha az iroda takarítását komoly tapasztalattal rendelkező profikra szeretnéd bízni, ne is keress tovább: megtaláltad a megoldást.